نام فایل : بررسي كنترل كيفيت در ژاپن
فرمت : .doc
تعداد صفحه/اسلاید : 20
حجم : 135 کیلوبایت
چکیده :
در سالهای اخیر توجه دولتها به ارائه خدمات با کیفیت به مردم بیش از گذشته نمایان شده است و در رابطه دولتها و ملتها تعریفی جدید نضج گرفته که دولتها برای بهبود کیفیت خدمات عمومی ،باید در برابر تحقق اهداف خود پاسخگو وخدمتگزار مردم باشند چرا که ملتها هستند با پرداخت مالیات و عوارض، بودجه وغیره حمایت مالی دولتها را فراهم می آورند درواقع رابطه بایستی بصورت یک بده بستان یا مبادله تعریف شود در این مقاله تلاش براین است با توجه به اصول اولیه بنیانگذاران
TQM
به طور موردی و کلی کاربرد
TQM
و تأثیرات آنرا در کشورهای مختلف بررسی نموده و شاخصهای خاصی از
TQM
را درسازمانهای خاصی ار این کشورها مورد مطالعه و تطبیق قرار دداده و نتایجی درمورد اثر بخشی کار برد
TQM
بیان می شود .
...
مبلغ قابل پرداخت 32,500 تومان