محل لوگو

عجايب هفتگانه جهان


عجايب هفتگانه جهان

نام فایل : عجايب هفتگانه جهان

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 12

حجم : 30 کیلوبایت


عجايب هفتگانه جهان
عجايب هفتگانه جهان مربوط به زمانهاي گذشته است كه پاره اي از آنها از بين رفته و نابود شده است .
اين عجايب هر يك محصول نبوغ و كوشش عالي نوع بشر است كه با صرف هزينه هاي سنگين و طي مدتهاي مديد ساخته شده و قربانيان فراواني داده است و هر يك از آنها در زماني ساخته و پرداخته شدده اند كه جز ابزارهاي بسيار ساده و ابتدائي چيزي در دست هنرمندان و دانشمندان زمان نبوده است.
1-اهرام مصر :
ساختمان نخستين هرم مصري از سه هزار سال پيش از ميلاد مسيح آغاز گرديد و آخرين آن در سال 1800 پيش از ميلاد رسيد .
اهرام مصر كه هر يك شاهكاري از معماري و مهندسي و هنر بشمار مي روند مقبره فراعنه بزرگ مصري بوده اند كه درون آنها اشياء گرانبهاي متعلق به فراعنه و لوازم زندگي آنها بالاخره جسد موميائي شده آنها با نهايت دقت و با رعايت نكات علمي (براي محفوظ ماندنشان) قرار داده مي شد .
قديمي ترين هرم مصري در ناحيه ساكارا قرار دارد كه بهمين نام نيز خوانده مي شود ، بزرگترين و كاملترين هرم مصري كئوپس است كه در نزديكي گيزه در جنوب قاهره قرار دارد .
هرم كئوپس در حدود 13 جريب زمين را مي پوشاند ارتفاع اصلي آن 481 پا (فوت) بوده است ولي اكنون بعلت جابجا كردن و برداشت پاره اي از سنگهاي بزرگ آن 450 (چهارصد و پنجاه) فوت ارتفاع دارد . كف اين هرم مساحتي معادل 756 فوت مربع را مي پوشاند .
2-باغهاي معلق بابل :
بنا بروايات تاريخي ، باغهاي معلق بابل بوسيله نبوكدنظر (بخت النصر) ساخته شد . بخت النصر ، پس از ويران كردن معبد سليمان در 60 سال پيش از ميلاد باغهاي معلق را براي ملكه خود ساخت .
...


مبلغ قابل پرداخت 32,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۸ مهر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 64

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما