محل لوگو

صنعت خودرو


صنعت خودرو

نام فایل : صنعت خودرو

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 91

حجم : 180 کیلوبایت


صنعت خودرو سازي
خودرو
خودرو فقط يك كالا يا محصول صنعتي نيست، بلكه به تنهايي يك فرهنگ است. شمول آن بر حوزه هاي متنوع و گسترده علومئ و ئفنون، تجارب و مهارتهاي انساني، شيوه هاي گوناگون مديريت و انجام كارها، تأثير آن بر شئون مختلف زندگي اجتماعي و آرايش شهرها و از همه مهمتر حضور روزافزون و غيرقابل اجتناب ديدگاههاي زيبائي شناسانه و ... از آن چيزي فراتر از يك كالاي صنعتي معمولي ساخته است.
مانند هر عرصه صنعتي ديگر، رقابت در اين عرصه نيز مبتني است بر توليد هر روز كاملتر، كاراتر، ايمن تر و زيباتر آن. بر همين اساس، شاخصهاي كيفي محصول كه تا چند دهه پيش اتنتظار مي رفت با تاكيد بر كنترل ويژگيهاي خود محصول توليدي حاصل آيد امروزه با استقرار نظامهاي كيفيت مديريت تضمين مي شوند.
نظامهاي كيفيت را مي توان تلاش براي ارتقا فرهنگ توليد و مناسبات داخلي آن دانست با اين فرض منطقي كه كيفيت پديده اي تصادفي نبوده و براي تحقق آن بايستي به فرايند توليد رويكرداي سيستمي داشت.
براي صنعت خودروسازي ما كه چند دهه قدمت دارد هم اكنون كيفيت به چالشي سرنوشت ساز تبديل شده است. به نحوي كه بدون تحقق آن نه در بازارهاي جهاني خودرو جايي خواهيم داشت و نه در بازار قطعات آن. بر اين اساس است كه بايستي نهضت كيفيت را با نهايت درايت و هوشمندي سازماندهي كرده و توسعه داده و پيش برانيم، توفيق در اين كار بزرگ نه تنها شايستگي ها و قابليتهاي صنعت گران ماست بلكه بسياري از معضلات اقتصادي كشور را نيز مي تواند پاسخگو باشد.
پذيرش نظام مديريت كيفيت بايستي يك تصميم راهبردي سازمان باشد. طراحي و اجراي نظام مديريت كيفيت در سازمان تحت تأثير نيازهاي در حال تغيير، اهداف ويژه آنه، محصولات، فرايندهاي بكارگرفته شده، اندازه و ساختار سازمان قرار مي گيرد.
امروزه صنعت خودروسازي در تمامي كشورهاي صنعتي پيشرفته از جمله صنايع اساسي ومهم است. به عنوان مثال 10 درصد از ارزش افزوده صنعتي و همچنين 10 درصد اشتغالصنعتي كشورهايي مانند ژاپن و آمريكا از قبل اين صنعت ايجاد ميگردد.
با توجه به اهميت اين صنعت و وجود عوامل عديده رشد و پويايي صنعت خودروسازي همچونتقاضاي كافي در مقياس اقتصادي، صنايع جانبي و حامي، تكنولوژي مرتبط و... در ايران اميدميرود با همت و تلاش دستاندكاران و پشتيباني مسؤولان محترم نظام مقدس جمهورياسلامي ايران، صنعت خودروسازي در روند رشد شتابان خود علاوه بر پاسخگويي مناسب بهتقاضاي بازار داخلي و بازارهاي خارجي به خصوص جماهير تازه استقلال يافته آسياي ميانه وحوزه خليج فارس به صنعتي شدن و ورود فعالانه كشور به بازارهاي جهاني كمك موثر نمايد وبا صدور قطعات و محصولات صنعتي ميتوانيم كشور را از وابستگي با ارز نفت كه دايم درنوسان است، نجات دهيم.
شركت سايپا يكي از اين شركتها ميباشد كه براي بهبود جامعه و مواردي كه در بالا ذكر شد درجامعه تلاش ميكند.
...


مبلغ قابل پرداخت 32,800 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۸ مهر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 49

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما