محل لوگو

كارآموزي مربوط به پروژه 416 واحد مسكوني 32 ص


كارآموزي مربوط به پروژه 416 واحد مسكوني 32 ص

نام فایل : كارآموزي مربوط به پروژه 416 واحد مسكوني 32 ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 13

حجم : 109 کیلوبایت


بسمه تعالی
در حال حاضر پروژة كارآموزي موردنظر مربوط به پروژه 416 واحد مسكوني
سامان
II
ميباشد كه از لحاظ سازهاي اسكلت آن از نوع اسكلت بتني و سقف از جنس تيرچه بلوك ميباشد. سايت پروژه فوق شامل 26 بلوك بوده كه هر بلوك شامل 15 واحد ، 8 واحد يكخوابه و 7 واحد دو خوابه ميباشد كه در حال حاضر در مرحله نازك كاري ميباشد در اين خصوص كنترل موارد اجرايي

تهيه صورت وضعيتها

تأييد اردهاي كارهاي انجام شده و متره و برآورد و تهيه صورت جلسات مختلف در راستاي كارهاي انجام شده ، جزء عملياتي است كه هر روز به انجام ميرسد كنترل موارد اجرايي مانند رفع نقصها و خرابيهاي موارد اجرا شده اعم از رنگكاري ، لكهگيري ، درزها و تركهاي رفع ايجاد شده در ديوارهاي داخلي و خارجي ، جوشكاري ، نازككاري و بسياري موارد ديگر بايد به دقت صورت پذيرد . همچنين تهيه صورت وضعيتها و

عمليات متره و برآورد ساختمان مديريت نيز در اين مدت به انجام رسيد. ساختمان مديريت اين پروژه از نظر سازهاي اسلكت آن از نوع اسكلت فلز و سقف از جنس تيرچه بلوك ميباشد. مساحت آن حدود 700 متر مربع بوده و در حال حاضر در مرحلة اجرا ميباشد. با ارائه نقشههاي ساختمان مديريت مجتمع فوق ضمن بررسي و مطالعه به روي نقشههاي فوق عمليات متره و برآورد، كدبرداري و تعيين كدهاي ارتفاعي ، تعيين موقعيت مكاني ساختمان فوق از جمله كارهاي وليه است كه در خصوص اجراي عمليات ساختمان مديريت به كار گرفته شده است. در اين خصوص تعيين كدهاي ارتفاعي (ترازيابي) ، خاكبرداري و خاكريزي ، لاشهچيني، سنگ مالون جهت بالا آوردن سطح فنداسيون و اجراي تيپبندي فونداسيون بر روي لاشه سنگهائي كه قبلاً كار شده بود و همچنين اجراي بتن مگر آن از جمله كارهايي است كه در اجراي كار به انجام رسيده است.
لازم به ذكر است در مرحلة آكسبندي ساختمان مديريت ، در سه مرحله اصلاحيه از طرف مشاورين ابلاغ گرديد كه طبق اصلاحيه ، موقعيت و طرح اوليه داخلي بنا تغيير داده شد.
بعد از قالببندي فنداسيون و اجراي آرماتورگذاري مطابق نقشههاي اجرايي ارائه شده توسط مشاور و نصب بين پيلتها و سپس اجراي عمليات بتنريزي و كنترل كليه مسائل ذكر شده از جمله كارهايي است كه طي روزهاي كارآمدهاي توسط اينجانب به انجام رسيده است.
لازم به ذكر است كه قبل از عمليات بتنريزي كنترل سطح تراز كلية بين پيلتها و هم تراز كردن آنها از جمله عملياتي است كه بايد مدنظر قرار گيرد.
توضيح اينكه پيچ و بولتهايي كه در زير بين پليتها قرار دارد بايستي قبل از عمليات بتنريزي توسط گريس اندود شي تا پس از عمليات بتن ريزي زنگ نزند. براحتي جهت رگلاژ باز شود. و ويبره كردن بتن جزء اعمالي است كه در مقاومت بتن نقش بسزايي دارد. پس از اينكه عمليات بتنريزي انجام پذيرفت تمامي بين پليتها را باز كرده و اول سطح بين پليتها توسط گروت هم تراز ميگردد براي اين منظور بالاترين تراز بين پليت را انتخاب كرده و بقيه بين پليتها را هم تراز با آن بيس پليت هم تراز مينماييم. اين ارتفاع توسط گروت هم تراز ميگردد. (گروت ملاتي متشكل از ماسه با وي و سيمان ميباشد) پس از حصول اطمينان از هم تراز بودن بيس پليتها ، ميتوان عمليات جوشكاري ستونها را شروع نمود. با توجه به نقشههاي اجرايي ارائه شده از سوي مشاور تعيين سايز ستونها ، نوع اتصالات (ورقها ، نبشيها ، براكتها و
...


مبلغ قابل پرداخت 33,200 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 42

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما