محل لوگو

كتابخانه هاي الكترونيك


كتابخانه هاي الكترونيك

نام فایل : كتابخانه هاي الكترونيك

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 120

حجم : 813 کیلوبایت


كتابخانههاي الكترونيك

در كشورهاي ديگر
در اين بخش، ابتدا به سير تکويني خدمات اطلاعات و كتابخانه اي در چند دهه اخير ونقش آن در پيشرفت و توسعه جوامع آمريكا و انگليس اشاره گرديده و سپس

نمونه هايي از كتابخانه هاي الكترونيك و روند اجرا در چند کشور مورد بررسي قرار گرفته است.
با بررسي تاريخ تمدن بشري مشخص ميشود که کتابخانه ها بخش جداناپذير جامعه متمدن بوده و با نحوه فکري و بافت سازماني جامعه انساني ارتباط نزديک دارد.در گذشته کتابخانه شکلي سنتي داشته و کتابدار همانند يک انبار گردان مسئول نگهداري و ارائه اطلاعات به مراجعين بوده است، با ورود به عصر انفجار اطلاعات و افزايش روزافزون حجم اطلاعات وتکنولوژيهاي جديد، کتابخانه ها بايد از محيط داخلي خود فراتر رفته و روندهاي سياسي، اجتماعي، حقوقي و بازارهاي تکنولوژي اطلاعات را مد نظر داشته باشند.
آمريكا: خدمات اطلاعات و كتابخانه اي

در ويرايش جديد گزارش ساليانهي، بخش ويژهي كتاب خانهي پزشكي قرن 21 اضافه شده است كه ميتوان آن را از صفحهييك ملاحظه نمود. با افزايش مسؤليتهاي كتاب خانهي ملي پزشكي،
NLM
و براي پياده كردن سيستمهاي جديد و بسيار توانمند اطلاعاتي جهت پاسخ دهي به نياز عموم مردم و متخصصين پزشكي،
NLM
به امكانات و تسهيلات بيشتري نياز دارد . با اين حال، سال مالي 2002 پيشرفتهايي را در بسياري از جهات نشان ميدهد. براي گزينش تعداد كوچكي از انبوه مقولههاي اجرا شده، چند گاه شما ر در اين گزارش ذكر شده است .
در سال جاري تعداد سوابق
...


مبلغ قابل پرداخت 33,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 48

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما