محل لوگو

شكست بنیان خانواده در غرب 4ص


شكست بنیان خانواده در غرب 4ص

نام فایل : شكست بنیان خانواده در غرب 4ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 4

حجم : 180 کیلوبایت


شكست بنیان خانواده در غرب
بسیاری از پدران انگلیسی، فرزندان شخص دیگری را بزرگ میكنند این عنوان یكی از فصل نامههای انگلستان است.به دلیل روند افول اخلاق از هر ۵ پدر انگلیسی یك نفر بدون آنكه بداند فرزند فرد دیگری را به عنوان فرزند خود بزرگ میكند.
●شكست بنیان خانواده در غرب
بسیاری از پدران انگلیسی، فرزندان شخص دیگری را بزرگ میكنند این عنوان یكی از فصل نامههای انگلستان است.به دلیل روند افول اخلاق از هر ۵ پدر انگلیسی یك نفر بدون آنكه بداند فرزند فرد دیگری را به عنوان فرزند خود بزرگ میكند.
به گزارش این فصلنامه كه در زمینههای ژنتیكی و بیولوژیكی تحقیق میكند یافتههای آزمایشات ژنتیكی در كشورهای غربی و اروپایی حاكی از آن است كه درصد بالایی از مردان بدون آنكه بدانند در اثر خیانت همسرانشان، فرزند شخص دیگری را بزرگ میكنند.
یافتههای این محققان حاكی از آن است كه در كشورهایی كه قواعد خانوادگی سالمتر هستند این میزان به یك درصد كاهش مییابد حال آنكه در جوامعی كه گرفتار معضلات خانوادگی هستند این آمار به ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش مییابد.
محققان این مركز در بررسی ژنتیكی ۳۱۰۴۹۰ مورد از پدران و فرزندان در كشورهای غربی دریافتند كه از هر ۵ پدر انگلیسی یكی بدون آنكه بداند، فرزند شخص دیگری را به عنوان فرزند خود بزرگ میكند.
●نقش تقوا در خانواده
با بررسی این وضعیت اسف بار شاید بهتر بتوان به اهمیت دیدگاه اسلام درباره خانواده پی برد مجموعه ای که باید با محوریت تقوا کانونی سراسر مهر و صفا و یک رنگی بیافریند و به تربیت نسل هایی پاک و الهی بپردازد .
در نظام خانواده ایده آل اسلامی زن و مرد مکمل یکدیگرند که دست در دست هم این مجموعه مقدس را به سوی کمال هدایت می کنند .
اکسیر تقوا در این میان می تواند نقشی اساسی ایفا کند .گاهی عشق با تمام قدرت و عظمتش نمی تواند جلوی فروپاشی بنیان الهی خانواده را به تنهایی بگیرد مخصوصا عشقهایی که بی اساس و بنیان است و بر پایه ملاکات گذرا و ضد اخلاقی استوار است . لذا نقش تقوا در حفظ خانواده و پیشگیری از هرزگی ها و به خطر افتادن نسل ها امری انکار ناپذیر است
●زن و شوهر با تقوا
مرد باتقوا، برای تأمین مخارج خانه، جز به كسب حلال روی نمی آورد، و به غیر از مال حلال مالی قبول نمی كند، او با تحصیل حلال الهی مقیّد به رعایت حقوق تمام افرادی است كه از طریق كسب و تجارت با او سروكار دارند، و به عبارت دیگر از وجود او در بیرون از خانه به بندگان خدا ضرر و زیان نمی رسد، او به خاطر تقوای الهی دور حرام نمی گردد، و گنج عفت نفس و قناعت را از دست نمی دهد.
مرد باتقوا چون از كسب و كار فارغ شود، و به خانه بازآید، تمام كوفتگی و خستگی خود را كنار درب خانه می ریزد، و با نشاط و شادی و خوشدلی و خوشحالی وارد خانه می شود، به همسرش لبخند محبت می زند، و زحمات روزانه او را نسبت به نظافت خانه، و پخت و پز، و نگهداری فرزندان خسته نباشید می گوید، و وی را ارج می نهد، و با او و بچه ها با مهربانی و محبت برخورد می كند، و هر یك را درخور شأنش احترام می نماید.
مرد باتقوا گاهی حلال و حرام، و معروف و منكر، و حسنات و سیئات را به اهل بیتش گوشزد می كند، و نمی گذارد آنان در مسئله دین و دینداری دچار غفلت شوند.
مرد باتقوا، همه عمر و وقت خود را صرف بیرون نمی كند، و خنده و نشاط خود را تنها برای دوستان نمی برد، و در مسجد رفتن و شركت در جلسات مذهبی راه افراط نمی پیماید.
...


مبلغ قابل پرداخت 33,200 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 53

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما