محل لوگو

مديريت بازاريابي


مديريت بازاريابي

نام فایل : مديريت بازاريابي

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 26

حجم : 131 کیلوبایت


نگاهي به فلسفه هاي مديريت بازاريابي
مقدمه
مديريت بازاريابي را كوششي آگاهانه براي دستيابي به نتايج مبادله مطلوب با بازارهاي مورد نظر دانسته اند. شناخت فلسفه هايي كه راهنماي اينگونه تلاش هاي

بازاريابي هستند و آگاهي از ارزش نسبي هر يك در رابطه با “ سازمان”، “ مشتريان” و

جامعه”،مي باشد . سازمانها فعاليت هاي بازاريابي

خود را بر اساس پنج ديدگاه قرار مي دهند
.
اين ديدگاه ها عبارت اند از: توليد،

محصول، فروش، بازاريابي و بازاريابي اجتماعي
ديدگاه توليد
:
...


مبلغ قابل پرداخت 33,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 91

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما