نام فایل : موتورهاي آزمايشي
فرمت : .doc
تعداد صفحه/اسلاید : 16
حجم : 98 کیلوبایت
موتورهاي آزمايشي و حالات مختلف تست موتور:
تمام تحقيقاتي كه در اين زمينه انجام شده بودند بر اساس استفاده از موتورهاي آزمايشي نشان داده شده در شكل 9-5 بودند. راه انداختن آزمايشي موتورهاي
test
cell
شامل يك موتور
Ford 3.0 LV-6
بود كه از دينامومتر الكتريكي در سيستم انتقال نيرو اتوماتيكي تشكيل شده بود. يك سنسور حرارتي كنترل كننده هوا، يك سنسور كنترل كننده جريان بنزين و يك ستسور كنترل كننده جزيان هوا در موتور نصب
شده اند تا دماي هوا و جريان بنزين و درجه جريان هوا در موتور نصب شده اند تا دماي هوا و جريان بنزين و درجه جريان هوا را اندازه گيري كنند. دو سنسور
اندازه گير گاز اكسيژن در لوله اگزوز جاسازي شده است. نتيجه اطلاعات جريان هوا و ورودي سنسورهاي مختلف درون موتور براي محاسبه مقدار جريان سوخت لازم براي تعيين درصد هوا و سوخت براي عملكرد موتور به كار مي رود. قسمت پردازش مركزي، پهناي پالس تزريقي و زمان جرقه را تعيين مي كند و به تزريق كننده فرمان
مي دهد كه مقدار دقيق سوخت را اندازه گيري كند و جعبه
EMC
(مدل كنترل كننده الكتريكي) براي مهيا كردن ارتباط سطحي به كنترل كننده
EEC-IV
و سيستم اكتساب اطلاعات به كا مي رود. سيستم سنسور تعيين سرعت زاويه اي تشكيل شده است از سنسور مغناطيسي ديجيتالي و تبديل كننده فركانس به ولتاژ كه فركانس سيگنالي را كه متناسب با سرعت چرخش موتور است را به ولتاژ آنالوگ تبديل مي كند. از تمام دورهاي موتور نمونه برداري مي شود و به صورت اطلاعات در مي آيد. بار الكتريكي متغيري به وسيله دينامومتر توليد مي شودكه به وسيله
DYNLOC IV
...
مبلغ قابل پرداخت 33,000 تومان