محل لوگو

ارزيابي مديريت چند اداره


ارزيابي مديريت چند اداره

نام فایل : ارزيابي مديريت چند اداره

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 14

حجم : 32 کیلوبایت


مديريت دولتی و دولت الکترونيک
 
مهمترين چالشی که همواره کارگزاران بخش عمومی با آن مواجه هستند ، پاسخ به خواسته ها و انتظارات در حال تغيير شهروندانی است که بخش عمومی مشروعيت خود را از آنها کسب می کند . در راستای پاسخ به اين خواسته هاست که مديريت دولتی بايد در جستجوی شيوه های نوينی باشد که نوآوری مستمر در ارائه خدمات عمومی را برای شهروندان به ارمغال آورد . کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات جهت ارائه خدمات دولتی به جامعه که از آن تحت عنوان دولت الکترونيک نام می برند ، ابتکار عمل جديدی است که قصد دارد ، تا زمينه دسترسی شهروندان به خدمات عمومی را از طريق رسانه های الکترونيک فراهم کند و روابط مديريت دولتی و شهروندان را به گونه ای جديد پايه ريزی نمايد . آنچه که در اين نوشته می خوانيد ، طرح برخی از زوايای دولت الکترونيک همچون سنخ شناسی دولت الکترونيک ، مزايا و قلمرو دولت الکترونيک و چالشهای اجرای آن در کشورهای در حال توسعه می باشد که به تشريح آن پرداخته شده است .
 
واژه های کليدی :
مديريت دولتی ، دولت الکترونيکی ، فناوری اطلاعات و ارتباطات ، جامعه ، شهروند و خدمات الکترونيکی .
 
بررسی و مقايسه ميزان يادگيری سازمانی مدارس دولتی و غير انتفاعی شهر قم درسال 82 – 81
با توجه به پيچيدگي و پويايي روز افزون عوامل محيطي و تغييرات بسيار سريع، سازمان هاي سنتي ديگر قادر به هماهنگي با اين تغييرات نيستند و در حال نابود شدن مي باشند؛ از اين رو بحث سازمان هاي يادگيرنده به عنوان ابزاري براي بقا و هماهنگي با اين تغييرات مـورد توجـه بسياري از سازمان ها قرار گرفته است. آنـچه مي خوانيد خلاصه اي از مباني نـظري و يافته هاي تحقيق است، پيرامون بررسي ميزان يادگيري سازماني مدارس. تحـقيق حاضر با هدف بررسي ميزان يادگيري سازماني مـدارس متوسطه دولتي و غيـرانتفاعي انجـام گـرفته است. جهت تحقق هدف فوق يك فرضيه به شرح ذيل تدوين گرديده» بين ميزان يادگيري سازماني مدارس متوسطه دولتي و غير انتفاعي تفاوت وجود دارد. «
جهت گردآوري اطلاعات و يافتن ويژگي هاي سازمان (دبيرستان) يادگيرنده از روش كتابخانه اي و براي بررسي ميزان يادگيري سازمان، از پرسشنامه ي محقق ساخته پس از تعيين روايي و پايائي استفاده شده است. اطلاعات گرد آوري شده با استفاده از روش هاي آمار توصيفي شامل شاخص هاي فراواني، درصد فراواني، ميانگين و آمار استنباطي شامل آزمون من - و يتني مورد تجزيه و تحليل قرار گرفت. يافته هاي بدست آمده از آزمون من - ويتني نشان مي دهد كه: بين ميزان يادگيري سازماني مدارس غيرانتفاعي و دولتي تفاوت معناداري وجود دارد: يعني ميزان يادگيري سازماني مدارس غيرانتفاعي در كليه ويژگي هاي بدست آمده، بيش تر از مدارس دولتي است.
واژه های كليدی :
سازمان يادگيرنده، يادگيری سازمانی، مدارس دولتی، مدارس غير انتفاعی
 
ارزيابی كيفيت خدمات سازمان تامين اجتماعی از منظر كاركنان

...


مبلغ قابل پرداخت 32,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 119

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما