محل لوگو

مانیتور بازی مناسب و مقرون به صرفه


مانیتور بازی

عناوین Battle-Royale مانند PlayerUnknowns Battlegrounds و Apex Legends هر دو از وضوح کامل 21: 9 پشتیبانی می کنند. این به چه معناست: این بازی ها (و دیگر بازی هایی که بطور طبیعی از 21: 9 پشتیبانی می کنند) به جای این که به سادگی تصویر را فشرده و کشیده کنند ، در واقع بیشتر از میدان جنگ در دو طرف صفحه نمایش می دهد تا در 16: 9 مانیتور. بازیکنان بتل رویال به ویژه از این افزایش املاک سود خواهند برد. بازیکنان روی صفحه 16: 9 ممکن است دشمنی را نبینند که در تپه ای در سمت راست در حاشیه ایستاده است ، اما بازیکن 21: 9 ممکن است بتواند خطر را بدون نیاز به چرخاندن شخصیت خود تشخیص دهد.

 

فناوری پنل

چندین فناوری صفحه اصلی مانیتور را مشاهده می کنید که در مانیتورهای گیمینگ مختلف استفاده می شود و هر کدام مزایا و معایب خود را دارند.

 

پنل های پیچ خورده نماتیک (TN) مقرون به صرفه ترین هستند و در بین گیمرها محبوب هستند زیرا زمان پاسخ سریع پیکسل و نرخ تازه سازی را ارائه می دهند. بزرگترین عیب آنها؟ وقتی از زاویه ای به آنها نگاه می شود مستعد تغییر رنگ هستند.

 

صفحه نمایش های هم تراز عمودی (VA) به دلیل نسبت بالای کنتراست بومی ، رنگ های قوی و توانایی نمایش سیاه عمیق شناخته می شوند ، اما همچنین دارای جلوه های شبح قابل توجهی هستند که می تواند به عملکرد بازی آسیب برساند. (این بستگی به مدل دارد و در آنجا نقدها وارد می شوند.)

پانل های تعویض داخل هواپیما (IPS) بهترین کیفیت همه جانبه ، عملکرد مقیاس خاکستری قوی و زاویه دید وسیع را ارائه می دهند ، اما نمی توانند با پاسخ پیکسلی پنل های TN مطابقت داشته باشند و در معرض آثار هنری قرار می گیرند. آنها بهترین نوع پنل برای استفاده عمومی هستند ، اما گیمرهای متمایز کننده یا انواع رقابتی esports ممکن است با IPS مشکل داشته باشند.

با این حال ، این روند در حال تغییر است. ال جی یک پنل IPS جدید (با نام "نانو IPS" یا "IPS سریع" ، بسته به سازنده) ایجاد کرده است که ادعا می کند زمان پاسخگویی 1 میلی ثانیه خاکستری به خاکستری با overdrive روشن است و اولین مانیتوری که دارای این فناوری است LG 27GL850 در حال حاضر در بازار موجود است. بررسی های اولیه نشان داده است که شبح و مصنوعات در این حالت به طور قابل توجهی بدتر است ، اما می تواند هرگونه مزایایی را که زمان پاسخگویی 1 میلی ثانیه با خود به همراه خواهد داشت ، نادیده بگیرد. با وجود اینکه 27GL850 به عنوان پیشگام عمل می کند ، ما تصور می کنیم که با گذشت زمان این مسائل برطرف می شود.

  انتشار : ۸ مهر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 48

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما