محل لوگو

50 مدل هدست بازی


راهنمای خرید هدست بازی

بهترین زیر 100 دلار
SteelSeries Arctis Prime
هدست گیمینگ SteelSeries Arctis Prime انتخاب متوسط ​​ما Arctis در حال حاضر است. آنها یک منظره صدایی غنی تر و گسترده تر از Arctis 1 و کیفیت ساخت محکم تری را ارائه می دهند ، اما آنها به اندازه Arctis Pro + GameDAC عمیق و پر صدا نیستند.
 
با این حال ، هدبند راحت ، آسان تنظیم سرپیچی ، گوشواره های جدا کننده سر و صدا و میکروفون قابل اعتماد و قابل جابجایی را حفظ کرده است. گوشواره ها نویز را بسیار بهتر از اکثر هدست های بازی جدا می کنند و سر و صدای پس زمینه را بدون هیچ جادوگری برای حذف نویز فعال فیلتر می کنند. علاوه بر این ، آنها بسیار راحت هستند و بدون توجه به مدتی که آنها را می پوشم ، سرم را عرق نمی کنند. اگر می خواهید بازی هدست گیمینگ خود را تقویت کنید ، اما واقعاً به ANC یا اتصال بی سیم نیاز ندارید ، این گزینه عالی است.
 
فقط با سیم با همه چیز کار می کند.
بهترین برای بازی در حال حرکت
مانیتورهای بازی Logitech G333 In-Ear
من معمولاً بر این عقیده هستم که هدفون گوش است ، مگر اینکه بی سیم باشد. آنها معمولاً مناسب به نظر می رسند ، اما به ندرت با صدایی غنی و قوی تحت تأثیر قرار می گیرند. یعنی تا زمانی که Logitech G333 را امتحان نکردم. این چیزهای کوچک صدای بزرگی را در بدنه ای کوچک قرار می دهند. بعلاوه ، آنها دارای یک کابل بدون پیچ خوردگی (بله ، لطفا) ، یک دانگل همراه هستند و از USB-C درست در جعبه پشتیبانی می کنند. همه اینها آنها را به یک انتخاب عالی برای سوئیچ یا گیمرهای تلفن همراه تبدیل می کند.
برای مشاهده قیمت در آمازون کلیک کنید
 
فقط با سیم با PS4 ، PS5 ، Xbox One ، Xbox Series S/X کار می کند. با Switch ، Android ، iOS ، PC ، Mac بهتر کار می کند.
 
 
برای بررسی انواع هدست گیمینگ و خرید هدست بازی اینجا کلیک کنید

  انتشار : ۸ مهر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 54

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما