محل لوگو

50 مدل هارد کامپیوتر


راهنمای خرید هارد کامپیوتر

چگونه هارد داخلی مناسب را انتخاب کنم؟

فیلتر بر اساس برنامه و رابط

همانطور که در بخش برنامه های کاربردی بررسی کردیم ، سه نوع هارد دیسک داخلی وجود دارد: ذخیره سازی Enterprise ، ذخیره سازی شخصی و لوازم الکترونیکی مصرفی. با توجه به تفاوت های آشکار بین برنامه ها ، می توانید به راحتی تصمیم بگیرید که چه نوع رابط کاربری برای هارد دیسک داخلی خود نیاز دارید.



اگر در حال ایجاد یک سیستم جدید هستید ، توصیه می شود که SAS را برای ذخیره سازی Enterprise یا SATA را برای ذخیره سازی شخصی به عنوان ابزاری برای تصحیح سیستم جدید خود انتخاب کنید. اگر به سادگی هارد (های) جدید را به سیستم فعلی خود اضافه می کنید ، لطفا نوع رابط ارائه شده توسط مادربرد خود را بررسی کنید.

حرکت به سمت اجرا

RPM اسپیندل عامل اصلی مربوط به عملکرد هارد دیسک است. اگرچه گزینه های زیادی برای سرعت وجود دارد ، اما در واقع رابطه ای بین RPM و رابط وجود دارد.



جدول فوق رابطه اصلی بین رابط و RPM را فهرست می کند. RPM های بالاتر زمان دسترسی و نوشتن هارد را کاهش می دهد و یکی از زمینه هایی است که هارد دیسک های داخلی در آن به سرعت در حال پیشرفت است. هارد دیسک های 10000 دور در دقیقه با استفاده از رابط SATA در حال حاضر در بازار برای برنامه های کاربردی ذخیره سازی شخصی ظاهر شده اند ، اما قیمت آنها بیش از 7200 دور در دقیقه است.

ظرفیت

اگرچه ظرفیت های بالاتر به نظر می رسد جذاب به نظر برسند ، اما گاهی اوقات می تواند به ازای هر واحد هزینه ذخیره سازی را افزایش دهد.
 
برای بررسی انواع هارد و خرید هارد اینجا کلیک کنید

  انتشار : ۸ مهر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 47

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما