محل لوگو

خرید 30 مدل جاروبرقی


انواع مختلف جاروبرقی چیست و کدام را بخریم؟

دیگر آن روزهایی که شما هر گوشه خانه خود را تمیز می کردید و گرد و غبار را تمیز می کردید تا خاک ، چربی یا موهای حیوانات خانگی را از بین ببرید ، گذشته است. امروزه نظافت بخصوص با جاروبرقی بدون زحمت انجام می شود. قبل از اینکه به انواع جاروبرقی ها بپردازیم و اینکه کدام یک برای شما مناسب است ، ابتدا نحوه عملکرد جاروبرقی ها و آسان شدن زندگی آنها را به ما اطلاع دهید.

 

1) عملکرد جاروبرقی چگونه است؟

جاروبرقی از یک روش مکش برای جمع آوری گرد و غبار استفاده می کند و خانه یا محل کار شما را تمیز می کند. می توان آن را در سطوح مختلف- فرش ، غیر موکت ، روکش ، داخلی عمیق ، گوشه ها و غیره استفاده کرد. گرد و غبار را جمع آوری می کند که بعدا باید دفع شود. کیفیت هوای داخل خانه را بهبود می بخشد و احتمال آلرژی را کاهش می دهد.

 

دستگاه پخش شوینده را بررسی کنید- ممکن است محفظه شوینده مسدود شده باشد. ممکن است پر از مواد شوینده چسبنده قدیمی باشد که به اندازه کافی برای تمیز کردن رها نمی شود. می توانید ظرف را تمیز کرده یا قطعه را تعویض کنید.

 

تصور کنید چیزی را از نی می نوشید. جاروبرقی ها بر اساس یک اصل مشابه عمل می کنند. هر جاروبرقی دارای یک موتور متصل به بدنه آن است. موتور یا به دلیل برق کار می کند یا روی باتری کار می کند. فن دوار موتور هوا را "مکش" می کند و خلا ایجاد می شود. خاکی که در محدوده ظرف مکش قرار دارد به دلیل وجود خلاء به سمت پاک کننده کشیده می شود. این خاک در یک کیسه یا یک فنجان خاکی جمع آوری می شود. این کیسه یا جام کثیفی را در خود نگه می دارد اما اجازه می دهد هوای تمیز در حال عبور باشد. فیلتری وجود دارد که به عنوان مانعی بین خاک جمع آوری شده و موتور عمل می کند تا خاک وارد موتور نشود. به زبان ساده ، جارو برقی نحوه تمیز کردن خود را کامل می کند

 

دستگاه پخش شوینده را بررسی کنید- ممکن است محفظه شوینده مسدود شده باشد. ممکن است پر از مواد شوینده چسبنده قدیمی باشد که به اندازه کافی برای تمیز کردن رها نمی شود. می توانید ظرف را تمیز کرده یا قطعه را تعویض کنید.

 

 

تصور کنید چیزی را از نی می نوشید. جاروبرقی ها بر اساس یک اصل مشابه عمل می کنند. هر جاروبرقی دارای یک موتور متصل به بدنه آن است. موتور یا به دلیل برق کار می کند یا روی باتری کار می کند. فن دوار موتور هوا را "مکش" می کند و خلا ایجاد می شود. خاکی که در محدوده ظرف مکش قرار دارد به دلیل وجود خلاء به سمت پاک کننده کشیده می شود. این خاک در یک کیسه یا یک فنجان خاکی جمع آوری می شود. این کیسه یا جام کثیفی را در خود نگه می دارد اما اجازه می دهد هوای تمیز در حال عبور باشد. فیلتری وجود دارد که به عنوان مانعی بین خاک جمع آوری شده و موتور عمل می کند تا خاک وارد موتور نشود. به زبان ساده ، جارو برقی نحوه تمیز کردن خود را کامل می کند.

 

 

2) عواملی که انتخاب جاروبرقی را تعیین می کنند

جاروبرقی که انتخاب می کنید باید به عواملی مانند:

 

هدف- سطوحی که باید توسط جاروبرقی تمیز شوند چیست؟

 

حساسیت به آلرژی- ترجیح مدلهای کیسه ای یا بدون کیسه یا انتخاب ویژگیهایی مانند فیلتر HEPA را تعیین می کند.

 

توانایی کارکردن و تدبیر- این امر ترجیح مدلهای باتری با انرژی الکتریکی یا قابل شارژ را تعیین می کند.

 

قیمت-این از مدل به مدل دیگر متفاوت است و بستگی به قدرت موتورها ، ویژگی ها ، تعداد اتصالات ، سطح اتوماسیون و غیره دارد.

 

3) انواع جاروبرقی

پنج نوع جاروبرقی وجود دارد:

 

(ط) جاروبرقی عمودی

 

مدل عمودی یکی از قدیمی ترین ، رایج ترین و محبوب ترین جاروبرقی ها است.

 

این دارای طراحی شیب دار و کششی است که به راحتی قابل درک است. برس با موتور کار می کند و خاک را از طریق مکش پاک می کند.

 

برای تمیز کردن سطوح فرش بزرگ ایده آل و قوی ترین است. دارای حسگری است که بقایای تارهای فرش را بطور مثری می مکد.

 

همچنین برای تمیز کردن کفهای برهنه که رول قلم مو خاموش است تنظیمات متفاوتی دارد.

 

برای مشاهده قیمت و خرید جاروبرقی اینجا کلیک کنید

 

تنظیم ارتفاع را فراهم می کند و گاهی اوقات برای رسیدن به گوشه های تنگ به اتصالات نیاز است.

 

فشار و کشیدن سنگین است..

  انتشار : ۸ مهر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 64

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما